Dalam Dilema

/
2 Comments
heheheh..xlah dilema sangat sbenarnye..dk pikir ni macam2 xsettle lagi utk hari yang bersejarah nnt..xsedar tak sedar, hari berganti hari, pejam celik, tidur bangun,heheh panjang plak bak pepatah aku nih..rupenye dh dekat jgk ngan tarikh bersejarah tu..tinggal bebebeberape bulan je lg..

hmmm..bila tanya kawan-kawan yang dk prepair cm dh dekat sangat la plak..diorang semu dh tinggal bpe % je lg ni siap..

tapi aku cmne ni..adess..nk kna caro kad tawen..skang dok survey dh..tema family lagi..
hantaran lagi..memandangkan nk cut bajet so kna la wat gubahan sdiri..bleh kot contoh kan manyak skang.tol x?


hermmmm..banyak lg la yg xsettle..

hmmmm..klu last mint prepair kang kelam kelibut plak jadinye..aku ni dah la mmg jenis kelam kekabut sket..:p...
tolong-tolong...sape nk tolong jadi wedding planner utk ku..wahai sahabat-sahabat, wahai spupu sepapat ku sekalin..heheheh..hah time cengini la nk mtk jasa baik org terdekat tolong kite kan an an?

ape2 pon aku cuba xnk wat kelam kelibut sgt la..juzzzz chillax...tapi bleh kee???huhuh..i'll try hokey..
go go chaiyok!!! go for prepairation!!!





You may also like

2 comments:

  1. ada ckit kut cerita - ceriti tentang persiapan perkahwinan...try la godekk
    http://asleenda.blogspot.com/search/label/~%20kawen%20kawen%20~

    ReplyDelete
  2. eh?ok2..jap nk try godek2..tengs ya~

    ReplyDelete

aku,dia,kamo

Photobucket Photobucket

MENJOIN CONTEST & GIVEWAY

Photobucket Photobucket b Photobucket Photobucket Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers