bila ku terasa boring

/
0 Comments
jom layannnn kisah cite ni..hanya utk ilang kan ngntok n borin je..jgn pk bukan2 hokey...

1.Cium Isteri
Pada suatu pagi, bertanya si isteri pada si suami:
Isteri :Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu? 
Suami :Kenapa? 
Isteri :Tiap pagi sebelum pergi kerja, suami dia akan cium isterinya. Bila pulang 
kerja, dia akan berikan isterinya sekuntum bunga mawar. Loving betullah
mereka. Kenapa abang tak buat macam tu? 

Suami :Nak mampus... Mana abang kenal isteri dia?'

2.Bunuh Setan
Suatu petang selepas pulang dari kuliah agama di surau si isteri
menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah tersebut kepada suaminya.
'Abang,abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan isteri itubersatu/bersetubuh kan bang, dengan cara yang betul dan menjaga syaratyang
betul maka pasangan tersebut akan mendapat pahala sama seperti membunuh 10 ekor atau beberapa ekor syaitan'. 

Kata si suami 'yerr kerr?'
Tak apa malam ni malam Jumaat, masa yang sesuai untuk bunuh syaitan kan , betul tak sayanggg? sambil ketawa..

Isteri hanya tersenyum panjang. Selang dua hari kemudian, si isteri berkata:

'banggg, jom kita bunuh syaitan.... bang'.
Si suami tersenyum panjang. 
Selang dua hari kemudian, 
si isteri berkata:
'banggg, jom kita bunuh syaitan... bang'... 
'takpe....tunggulah malam'. 
Esoknya si isteri berkata:
'banggg, jom kita bunuh syaitan...bang' .
Si suami diam sambil mengangguk lemah..
Esoknya si isteri berkata 
'banggg, jom kita bunuh syaitan... '. 
Si suami tiba - tiba marah dan berkata ............ 
'Ayang nie nak bunuh syaitan ke atau nak bunuh abang'



3.Pak pandir menunjukankan kepandaiannya
Nak dijadikan cerita, suatu hari pak pandir melalui satu lorong yang kecik semasa hendak pulang ke rumahnye.
Entah macamana, di tengah perjalanannye tadi dia terjumpe seketul taik yang masih panas. 
Tapi dia masih konpius sama ada betul ke bende yang dia jumpe tu seketul taik. 
Oleh kerana kemusykilan yang teramat sangat tu, pak pandir ambil keputusan untuk mengkaji sampel najis berkenaan. 
Pak pandir tengok ngan lebih dekat taik tersebut, lalu dia berkata, 
'Bentuk macam taik....' Lepas tu dia pegang pulak taik tu, lalu dia berkata,
'Lembik...macam taik.'
Lepas tu dia ambik sikit taik tu lalu dia hidu 
taik tu, lepas tu dia berkata, 
'Bau macam taik...'
Oleh kerana pak pandir ni masih ragu-ragu dengan taik tu lalu dia pun mengambil keptusan untuk menjilat sedikit taik tersebut. 

Sebaik sahaja dia menjilat taik berkenaan dia pun menjerit.... 
'MEMANG TAIK! NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!!!'


4.Mamak dapat anak
Suatu hari sedang Ali minum teh di gerai Mamak yang biasa dikunjunginya,
tiba-tiba Mamak gerai tersebut bersorak gembira 
dan terus datang kepadanya 
Ali: Apa yang suka sangat Mamak ni? 
Mamak: Saya bini juga surat India mari.
Ali: Apa dia cakap? Tentu good news.... 
Mamakalam dia punya surat ada cakap sudah beranak. New baby!Ayo.... sayabanyak suka hati la. Saya belanja awak free minum jugak! 
Ali:Tahniah! Mamak. Ini kena balik India cepat ni?
Mamak:Ya la, saya sudah tiga tahun tarak balik. 
Ali: Lerrrrrr.??? ??...kalau 3 tahun tarak balik tu anak siapa? Hahahaha…
 

5....kisah 2 ekor burung.
Di sebuah kedai menjual burung, terdapat 2 ekor burung kakak tua. 

Kedua burung itu berbeza, yang satu suka bernyanyi dan yang satunya lagi hanya diam saja, 
datang seorang lelaki ingin membeli burung kakak tua.Ia berkata kepada si penjual burung. 
Pembeli :Berapa harga burung kakak tua ini...?? 
Penjual: Kalau yang suka menyanyi itu $500, sedangkan yang diam itu $1000. 
Pembeli: Ahhh...?? Kenapa yang suka menyanyi lebih murah dari yang diam. 
Penjual: Yaa...memang berbeza, yang berharaga $1000 itu ialah pencipta lagunya.





hehehe..boleh la tahan kan..heheheh..


You may also like

No comments:

aku,dia,kamo

Photobucket Photobucket

MENJOIN CONTEST & GIVEWAY

Photobucket Photobucket b Photobucket Photobucket Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers