Oh mata..Oh tidak..!!!

/
0 Comments
Assalamualaiku..salam satu belog

Selamat berpuasa untuk semua kawan-kawan belog..

Oh tersangat lame kot saya meninggalkan belog ni dengan entri yang kosong..Oh sunyi nye..

Sebenarnya saya terlalu sibok dengan persiapan raya merangkap persiapan kahwin..

Nak tau apa yang saya buat sekarang ni??

haa..saya dengan penuh semangatnye menjahit manik untuk 5 pasang baju raya..merangkap baju family 

yang akan pakai di hari perkahwinan saya nanti..

untuk jimatkan kos kena la buat camtu..hikhik.

saya bukanlah pandai dengan jahit menjahit ni..naseb la ada sifu a.k.a sumber inspirasi saya

iaitu Kak Nora yang membantu & beri tutorial jahit manik tu..TQ ek..^__^.

Mula-mula semangat berkobar-kobar..tapi sekarang ni dah layu semangat tu..

layu macam mata saya yang sedang layu..tahan mengantok..adoyaiii..

muka ..Oh tidak jerawat pon menonjolkan dirinya di muka oleh kerana tak cukup tdo kot..

sabo jela..huhuh..

tapi ini lah hasilnye..tengok ni..

aha..camane ada bakat x nak jadi tukang jahit manik..*__*

ini xsiap lagi taw..ini kira dah 70% la..hihih..sabo-sabo..


* Ya Allah kuatkanlah semangat hamba mu untuk siapkan jahit manik ni..amin~




You may also like

No comments:

aku,dia,kamo

Photobucket Photobucket

MENJOIN CONTEST & GIVEWAY

Photobucket Photobucket b Photobucket Photobucket Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers