sungguh biadap kah??!!

/
0 Comments
biadap ke camni??rasenye xlah biadap @ kureng di ajar sebenarnye..
tapi sangat kuciwa, terkilan, sedekit rase sadess bila saudara, ada darah pertalain ngan kita tapi dok bergadoh-gadoh cam orang lua je ngan kite...xwaras dh kot??...aku yang turut simpati dengan apa yang terjadi..bukan nak cakap aku fbfb  terbaekk ke ape..tapi kenapa mest ada benda camni..pastu mula lah yang xde kena mengena pon terkena tempiasnye..(aku lah tu)
sadiss!!!!!



tak faham ngan orang camni kenape la mest nak bawak mulut bercerita keseluruh dunia a.k.a dunia FB tu..ni sakit ati sket, nak marah sket masuk semuanye kat status Fb tuh..tolong la cerdik sket tapis dulu sebelom nk tulis tu, betol x? yang die dok becerita pon hal keluarga sendirik..haishh xfaham sangat..nak cakap xpandai berpikir rasenye belajar tinggi..pastu dan-dan nak block la, unfrend la..ape tu??? orang skang dh pandai nilai kot yang mane status boleh dilayan kot?
tapi...ntah la..


pastu mula mengungkit segala..abes semo yang tua pon turut setongkol bergadoh, berbahas, berperang mulut.ape semua ni??..sedara dekat ibarat adik beradik je..kenapa nk bermusuh segala...kadang-kadang nak marah pon ada, geram pon ada ngan orang yang berfikiran cetek camni..jangan anggap diri kite tu baek n mulia sangat..orang dolu-dolu kate rambut same itam hati belom tentu same warna..(tapi rambut orang skang ada yang dah highlite)..

 plis!!plis!! be profesional lah!!

bersabarlah wahai sedaraku semua..jangan
jangan tunjuk pandai hokey..ingat lah darah yang mengalir dalam badan kite adalah darah yang same



p/s: pesanan untuk diriku sendiri..ya allah jangan lah ada perasaan hasad dengki cam orang yang xsedar dengan kelakuan mereka itu ke dalam diri hambamu ini & perbetulkan lah segala kerosakkan hubungan keturunan ku ini..amin~



You may also like

No comments:

aku,dia,kamo

Photobucket Photobucket

MENJOIN CONTEST & GIVEWAY

Photobucket Photobucket b Photobucket Photobucket Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers