meleleh dah ni!!

/
3 Comments
ishk..jangan salah paham plk dgn entry tu...sebenarnye saya ni meleleh tgk masakan n resepi td.al maklum la arini bru stat nk ganti puasa.heheheh.korang cmne dh abes bayar?.tgk semua bnda sedap.tgk air kosong pon cm ermm dapp eaa...
ni klu tgk yg ni cmne???

hmmm..nafsu-nafsu..hehehe
ni faberet saya ni puding caramel
hmm..nk cr kt mn ptg ni xde pasar mlm..

tp rase cm nk masak je arini..nk masak ape ek?lauk yg ada kt umah pon ayam n ikan je.pastu sayur cket..heheh
biasala jarang masak..heheheh


hmmmmm..lg la meleleh tgk yg ni...lambatnye nk blik...hehehe
buat ayam masak madu pon bole lah..tp madu xte acane?heheeh
xpela aku belasah jela nnt..
hmm..sayur plk nk wat masak ape..goreng jela yg aku tau..huhuh..
hmmmm...

perggghhhh!!!udang!!!
okess sayur goreng cmpur bole??
sape yg pose arini.ha tu menu bersame arini k..cewah dh mcm segmen mari memasak lak.
heheheh...
ok.la babai~


You may also like

3 comments:

Labels

aku,dia,kamo

Photobucket Photobucket

MENJOIN CONTEST & GIVEWAY

Photobucket Photobucket b Photobucket Photobucket Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers