tetiba jerrr ni

/
0 Comments
hadoi..tetiba jer aku teringat kat citer-citer @ filem-filem hindustan..aku ni kira faberet jugak la layan filem-filem hindustan ni..bukan tetiba pon.sebab bru jap td dk dengar lagu mohabbatien kt radio ni..petang-petang layan lagu hindustan plak.syiok nye..

(source: incik google)
tgk tu muka sicumil tu nk meraih simpati tu

boleh kata kan semo org demam filem hindustan la kan an?xyah tipu la aku taw..heheh..citer yg romantis dramatis gtu..aku pon siap bleh leleh air mata oo..heehe temalu la plak..
banyak citer best dlu..pelakon pon hebat-hebat..tapiii yang skang ni xbpoe nk minat dah.citer dh xsame banyak ala-ala ke omputeh dah...bollywood pon cam nk tukar ke hollywood semua..seksi-seksa segala..

oh cite ni yang memperkenalkan aku kpd filem hindustan..
kuch-kuch hota hai..(versi menyanyi taw ni..)

(source: incik google)

citer sadis kan?erm teringin nk tgk..tp xde cd cmne tu?nk dunload pon susah..erm sape-sape yang ade simpan kt dlm pc @ laptop @ harddisk ke ape-ape jelah plis-plis jum la kt share-share..heheh
teringin abes dh ni cm mengidam gtu..

(source: incik google)
tengs yer incik

haishh yang ni plak..sape yang ade cite hindustan yg dolu-dolu tu leh x sent kt email.kikikii..
melampau dh kot aku nih.hahahha
tp xpelah kan geng blogger ku sekalian boleh la ek tulun-tulun past..kepinggin banggat deh..heheh
layan time malam-malam best taw..skang ni malam je aku layan movie..pastu kotak tisu dk kt tepi..bukan utk aku taw~utk kwn umah tu..ati yg sangat nipis kot.sng nanes~
kikikikik..



p/s: klu sape ade simpan cite-citer tu nnt gtau ea.nt kite bg email add..:p.



You may also like

No comments:

Labels

aku,dia,kamo

Photobucket Photobucket

MENJOIN CONTEST & GIVEWAY

Photobucket Photobucket b Photobucket Photobucket Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers